ایده های جالب دکوراسیون داخلی با سنگ

ایده های جالب دکوراسیون داخلی با سنگ

ایده های جالب در دکوراسیون داخلی با سنگ

آیا می دانستید وقتی دکوراسیون داخلی خود را با سنگ تزئین می کنید می توانید ارزش خانه خود را افزایش دهید؟ سنگ طبیعی هم زیبا و هم لوکس است. احساس گرما و امنیت را به خانه اضافه می کند. و به خوبی با هر سبک دکوراسیون داخلی ترکیب می شود، چه فضایی معمولی و آرام داشته باشید و چه فضایی شیک تر و مدرن. سنگ های طبیعی مواد لوکس سازگار با محیط زیست برای طراحی و دکوراسیون داخلی مدرن هستند. مجموعه فروشگاه سنگ اصفهان نشان می دهد که برای استفاده از سنگ طبیعی و اضافه کردن مدل های شیک به طراحی های اتاق یا دفتر کار چه باید کرد.

اسلب های سنگی، طرح های کاشی سنگی، موزاییک ها، مبلمان مدرن و وسایل روشنایی ساخته شده با سنگ طبیعی، دیدنی و شگفت انگیز به نظر می رسند و سبک ظریف را در فضاهای نشیمن و طرح های اداری ترکیب می کنند. سنگ های طبیعی نمادی از طراحی زیبا و بی انتها هستند.، با گذشت زمان جذابیت خود را از دست نمی دهد و ظاهری غنی و گران قیمت به طراحی و دکوراسیون داخلی می بخشد و جذابیت و تفاوت زیادی برای دکوراسیون داخلی مدرن بوجود می آورند.

سنگ مرمر شیک، گرانیت بادوام، اونیکس دیدنی، کوارتز زیبا و تراورتن گرم و سنگ آهک کاربردی که ایده های عالی برای کفپوش و مواد تزئینی دیوار هستند. سنگ های نیمه قیمتی و قیمتی مانند عقیق، آمتیست و آمازونیت جلوه شگفت انگیزی به طراحی داخلی مدرن و دکوراسیون به هر سبکی می دهند.

ایده های سنگی

ایده های جالب طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با استفاده از سنگ های طبیعی

سنگ های طبیعی برای طراحی داخلی و مواد تزئینی، جذاب، همه کاره و مدرن هستند. این نمونه از سنگ ها بافت های منحصر به فرد و رنگ های دلپذیر را به فضاهای نشیمن می دهند و طرح های اداری را با جلوه ای دو برابر نمایان می کند. حتی یک اثر هنری موزاییک کوچک با سنگ‌های طبیعی یا یک صفحه میز که با سنگ طبیعی زیبا ساخته شده است، می‌تواند هر اتاق را به طرز چشمگیری متحول کند و با بودجه کم، طراحی و دکوراسیون داخلی خیره‌ کننده ایجاد کند.

  1. تخته سنگ ها

اسلب های سنگ مرمر کلاسیک برای طراحی داخلی و دکوراسیون هستند. اسلب های گرانیت، اسلب اونیکس،سنگ تراورتن در دو نمونه سنگ تراورتن تکاب و سنگ تراورتن حاجی آباد ویژگی خاص خود را دارند که طراحی داخلی مدرن را غنی می کند یا بر دکوراسیون سبک کلاسیک تأکید می کند. سنگ مرمر و اونیکس لوکس ترین انتخاب هایی هستند که ظاهری جذاب، گران قیمت و منحصر به فرد ایجاد می کنند.

برخی از انواع سنگ های طبیعی جلوه های بصری فوق العاده ای ایجاد می کنند. اونیکس رنگارنگ بافتی شفاف دارد و می توان آن را با وسایل روشنایی مدرن ترکیب کرد تا جلوه ای نرم و درخشان داشته باشد. این سنگ طبیعی بسیار تزئینی است و می تواند یک دیوار برجسته را به یک اثر هنری دیدنی تبدیل کند.

  1. کاشی های سنگی

کاشی های سنگی در اشکال مربع، مستطیل، مثلث و شش ضلعی یا طرح های کاشی آزاد شکلی از گرایش های محبوب در دکوراسیون و طراحی داخلی هستند. این کاشی ‌های سنگی برای افزودن انرژی به الگوهای دکوراسیون و درخشان ‌تر کردن طراحی داخلی مدرن با بافت‌های زیبای سنگ طبیعی عالی هستند. کاشی‌های سنگی ایده‌های عالی برای کف‌پوش، ایده‌های پشتیبان حمام و آشپزخانه و مواد عالی، دیدنی و شیک طراحی دیوار هستند.

از طرح های کاشی سنگی می توان برای تزئین اتاق های بیرونی، فضای داخلی خانه، دفاتر استفاده کرد. دوام و ظاهر عالی طرح های کاشی سنگی باعث می شود که این مواد طراحی سازگار با محیط زیست همه کاره و محبوب باشند.

کاشی های سنگی

  1. کاشی های معرق ساخته شده از سنگ های طبیعی

کاشی های معرق سنگی یکی از مصالح باستانی طراحی داخلی و تزئینات است که هنوز هم شیک و محبوب هستند. سنگریزه‌ها و سنگ‌های کوچک یا طرح‌های کاشی‌های موزاییک پیچیده، تزئینات بی‌نظیری برای کف و دیوار ایجاد می‌کنند و مواد طبیعی و خلاقیت ذهن هنری را تجلیل می‌کنند.

طرح‌های کاشی موزاییک راه خوبی برای افزودن اشکال هندسی به فضای داخلی مدرن یا فضاهای زندگی در فضای باز است. آثار هنری سنگی شگفت‌انگیز و اصلی هستند، زیرا کاشی‌های موزاییک را می‌توان با استفاده از فناوری‌های معاصر سفارشی ساخت.

کاشی معرق سنگی

  1. اشیاء هنری سنگی برای فضاهای زندگی در فضای باز و تزئینات داخلی

یک تکه سنگ مرمر، اونیکس و گرانیت می تواند کل فضا را متحول کند. در دستان یک استاد باتجربه، تخته سنگ ها به مجسمه های دیدنی، وان های سنگی حمام یا سینک های دست ساز سنگی آشپزخانه در اشکال مختلف و تزئینات شگفت انگیز خانه تبدیل می شوند. گلدان ها و مجسمه ها، جزئیات سنگ تراشیده شده و سنگ های محوطه سازی ساده به هر فضایی شخصیت می بخشد و زیبایی طبیعی را به خانه ها و دفاتر مدرن می آورد.

اشیاء سنگی

  1. طراحی مبلمان سنگی

زیبایی سنگ مرمر طبیعی، اونیکس یا تراورتن بر طراحی مبل خلاقانه و منحصر به فرد تاثیر می گذارد. میزهای قهوه، صندلی، میز ناهار خوری، قفسه ها، میزهای کنسول و تخت خواب های سنگی به خوبی سنگ طبیعی را با چوب و فلز ترکیب می کنند و طراحی مبلمان مدرنی را ایجاد می کنند که با فضای داخلی خانه مدرن سازگار است.

مبلمان سنگی

  1. وسایل روشنایی سنگی

چراغ های رومیزی کلاسیک و چراغ های آویز معاصر ساخته شده از سنگ طبیعی، وسایل روشنایی دیدنی، اصلی و مدرن هستند. این ایده‌های نورپردازی منحصربه‌فرد علی‌رغم وزنشان، طرفداران خود را پیدا می‌کنند و طراحی شیک و انحصاری را به معماری داخلی خانه و دفتر می‌آورند.

وسایل روشنایی سنگی

  1. یک شومینه با سنگ طبیعی بسازید

شومینه اغلب نقطه کانونی یک اتاق است، بنابراین چه راهی بهتر از یک سازه سنگی از کف تا سقف که مهمانان شما را شگفت زده کند! با تطبیق پذیری و روکش سنگ نازک، می توانید به راحتی آن را روی دیوارهای خود اعمال کنید یا شومینه موجود را بپوشانید. به علاوه، روکش سنگ نازک دارای طیف گسترده ای از رنگ ها، بافت ها و اشکال برای انتخاب است. می توانید آن را برای شومینه بی نظیر رویاهای خود سفارشی کنید.

شومینه سنگی

  1. یک دیوار برای یک پس زمینه دراماتیک انتخاب کنید

اشکال و بافت های منحصر به فرد سنگ به زیبایی با یکدیگر ترکیب می شوند تا یک دیوار تزئینی ایده آل را ایجاد کنند که برای هر اتاقی می تواند مناسب باشد و به فضای شما جلوه ویژه ای می بخشد. یک دیوار سنگی ضمن ایجاد تعادل کامل با گیاهان و سایر اشیاء، فضا را گرم می کند. برای یک پس‌زمینه دراماتیک، دیواری را در امتداد پله‌ها یا روبروی ورودی انتخاب کنید تا تأثیری خاص بر مهمانانتان بگذارد و فضا را به‌طور بصری افزایش دهید. گزینه های زیادی در مصالح ساختمانی وجود دارد که متناسب با هر سبکی باشد. یک الگوی دیوار سنگ میدان بزرگ یا سنگ رودخانه انتخابی عالی برای جذابیت ارگانیک آرام است یا یک الگوی سنگ آهک یا سنگ گرانیت برای یک سبک زیباتر افسانه به نظر می رسد. اگر با خواندن این مقاله به فکر فرو رفته اید تا با استفاده از سنگ ها دکوراسیون خود را عوض کنید حتما به مجموعه فروشگاه سنگ اصفهان مراجعه کنید تا نمونه های بینظیری از سنگ های ساختمانی را مشاهده کنید، که برای هر قسمتی از خانه می توان از آنها استفاده کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *